Pagina's

donderdag 9 juni 2011

nieuw project nieuw interieur

Nu we het huis in vrij rustige tinten (landelijk) hebben ingericht zijn ook de meubels toe aan een andere kleur. De afgelopen 2 dagen heb ik onze eettafel van 220x100m helemaal kaal geschuurt. Nu is ie kaal en ben ik aan het nadenken hoe ik m verder ga behandelen en ben ik in afwachting van een boek met mooie verftechnieken die mij daar bij gaat helpen!
Verder heb ik 2 woonkussens die niet allebei dezelfde hoes hebben en daar gaat nu verandering in komen... de stofjes liggen al klaar geknipt en wel nu nog even achter de machine duiken en .....
ach eerst maar weer een daagje werken en dan is het weekend al weer veelste vol geboekt dus volgende week komt daarvan het resultaat, hopenlijk twee identieke stoere landelijke kussens.

1 opmerking:

  1. Leuk project zo'n tafel! Ik heb dat ook gedaan...hij is uiteindelijk eucalyptus-groen geworden! Geniet er nog elke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen