Pagina's

donderdag 20 januari 2011

zoo mooi en zo netjes!

De blogs die ik volg hebben allemaal ook weer volgers en die ook weer en die ook weer en elke keer kom ik weer zulke mooie dingen tegen en zo netjes afgewerkt! Ooit hoop ik ook zoveel tijd te hebben dat ik heerlijk rustig in m'n eigen kleine knutselruimte de mooiste creaties kan maken. Niet dat ik nu niks doe hoor maar vaak doe ik t tussen de kinderen en het huishouden door op m'n vrije dagen en dan kom je dus soms gewoon tijd te kort!

De vogeltjes zijn me erg goed bevallen om te maken en daar komen er zeker nog meer van. Via mijn werk kan ik aan mooie takken komen waar ik de vogels op kan zetten en dus misschien wel wat verkopen als daar interesse voor is.
Tja, en omdat er zoveel mooie blogs zijn verdwaal ik daar graag in maar dan is de tijd ook weer zomaar voorbij!

Sommigen van jullie hebben de tekst ook in het engels staan. Dat zou ik ook graag willen dus als iemand mij kan vertellen  hoe je dit voorelkaar krijgt..... Super bedankt alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten