Pagina's

vrijdag 7 januari 2011

sjaal la lie sjaal lala!

Hoi allemaal!

Zoals ik al in een eerder bericht schreef ben ik aan een sjaal bezig van mohair (blauw/zilver palletjes) maar die duurt maar eindeloos en de wolletjes raken maar niet op! Ben inmiddels aan de laatste wolletjes bezig en heb dan waarschijnlijk nog niet genoeg voor een omslag doek dus zal ik nog weer nieuwe gaan halen!
Maar....
Voor de afwisseling heb ik de afgelopen twee weken ook een sjaal gehaakt! het patroon vindt je op www.lionbrand.com en is officieel nog met 5 gehaakte rozen erop.
Deze heb ik weggelaten omdat ik m als sjaal wil gebruiken met knoop en al en niet alleen om m'n schouders heen wil draperen. Ik heb m gemaakt van een paars/lila mohair achtige wol die ik uit tjechie heb meegenomen! (kost niks daar! soms hebben ze wel wat oudbollig spul maar soms ook niet!)
Zie hier het resultaat:
Geniet lekker van het weekend! ik ga nog een dagje werken dus mijn weekend is maar kort helaas!
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten