Pagina's

maandag 8 november 2010

YESYESYESYES
het is weer gelukt!
Wat had ik gedaan voor diegene die net als ik geen ster zijn op de computer.....
Vorige week had ik op mijn hyves pagina deze blog geintergreerd zeg maar. dus als ik hier iets schrijf verschijnt dat ook op m'n hyves.
Heel zeker weet ik het niet maar, met veel moeite en gezoek op internet bleek dat ik de blogs niet kon verwijderen op hyves maar wel een voor een in de prullebak gooien. dat heb ik gedaan en tada!.... ik kan op deze blogspot weer foto's uploaden.
Nou goed, ik kan t niet heel goed uitleggen maar het belangrijkste is geschied..... er komen weer nieuwe foto's aan!!

Bovenstaande foto is van een deken die ik gebreid heb voor mijn jonste dochter  zij heeft hier in gelegen toen ze geboren was en de weken erna. Heerlijk voor in de box als ze in slaap zijn gevallen.

1 opmerking:

  1. hahaha....heerlijk die computers en internet hè haha!

    Leuk deken trouwens! Heel schattig! En functioneel!

    BeantwoordenVerwijderen