Pagina's

zondag 17 oktober 2010

Nou, heb afgelopen week de slofjes afgemaakt en ook aangedaan! maar... helaas ze zijn ontzettend gaan pluizen en t ziet er dus niet echt fraai meer uit. Maar ik heb wel voor mijn collega 3 witte hartjes gemaakt en ik ben er super blij mee die ga ik nog wel vaker maken!
 

Gisteren samen met mijn zus en mamaatje naar de handwerkbeurs in rotterdam geweest! Wat was daar weer veel moois te zien zeg! Heb echt binnen 15 minuten al m'n begrote geld er doorheen gejaagd! Wel leuke dingen hoor en ook de dingen die ik nodig had!
Ik heb voor een schoonzus nog een raamslinger met hartjes en vlinders in de maak en daar kon ik mooi voor slagen op deze beurs.
Ook heb ik me aan de Quilt/patchwork lapjes gewaagd. vindt t altijd zulke mooie produkten die mensen daar van maken en dat wil ik ook!... proberen dan!
Nog even een leuke foto van een hartje voor een kado:


3 opmerkingen:

  1. Hallo! Wat heb je een leuke blog! Ik zag je link bij Annemarie's breiblog. Ik ben zelf ook gek van hartjes en vaak al gemaakt. Maar ik vind dit echt een leuke variant. Heb je bij die roze gewoon een lintje er omheen gedaan? Leuk hoor! Ben meteen je volger geworden! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kriz,

    Wat leuk dat je mijn blog wilt volgen! Bij de roze heb ik biaisband gebruikt. dat is een dubbelgevouwen lint wat je om de rand heen legt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, je maakt mooie harten,
    veel succes met je blog.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen